Az Ügyességi Játékok átveszik a Casino Arena-t?

0 Comments

Steve Jobs híresen azt mondta, hogy „az innováció megkülönbözteti a vezetőt és a követőt”. Ma az Apple a világ legnagyobb vállalata. A munkahelyek jónak bizonyulnak.

A szerencsejáték-üzletágban a globális gazdasági bizonytalanság visszafogott kiadásokat eredményezett. A nyereség Macauban romlott. A Las Vegasban egy fiatalabb közönség elkerüli a kaszinót, és egyenesen az éjszakai klubok felé halad. Online, a kaszinó piac állandó, de zsúfolt. Az új ügyfelek elleni küzdelem intenzív. Az a vállalkozás, amely az újításokat végzi, a csomagot vezeti.

Az ügyességi játék már régóta tekinthető a szerencsejáték-üzlet potenciális csodaszerének. Mivel az online játék az 1997-ben kezdődött, a szoftverfejlesztők megpróbálták a hagyományos puzzle- és videojátékok bevételét. A korlátozott kereslet és a kifinomultság hiánya megakadályozta, hogy a készségjátékok piaca nyerjen. Mostanáig.

Y generáció

Ma a szükségesség a találmány anyja és a potenciális játékosok új generációja ül a pálya szélén. A célközönség a „Millennials”, a „Generation Y” néven is ismert. Ezek az 1980 után született fiatalok. Van pénzük, és szeretik Las Vegasot. A probléma az, hogy nem játszanak Blackjack és inkább az éjszakát táncolják, mint a nagyszülővel.

A videojátékoktól elválasztva ez egy olyan generáció, amely kényelmes a technológiával és örömmel kommunikál az interneten. Ha a kaszinók jobbra kapják a receptet, és valami csábítóvá válnak az 20 és az 30 számára, akkor gazdag vénája van (93 millió felnőtt játékos egyedül az USA-ban).

Ezen a héten meséljük a készségjátékok történetét, és beszélünk néhány iparág legújabb játékosával. Végül eljött az idő, hogy a nyílásokról a Space Invaders? Tedd be az érmét és nyomja meg a játékot.

SZERENCSÉSNEK ÉRZI MAGÁT?

Az egyik sok oka annak, hogy olyan sokáig tartott a készségjátékok, hogy komoly versenyzőkké váljanak a szerencsejáték-piacon, az a nehézség, hogy meghatározzuk az ügyességi játékot.

A Wikipédia szerint ez egy olyan játék, ahol az eredményt elsősorban a fizikai készségek mentális, és nem véletlenszerű meghatározása határozza meg. Természetesen a „esély” és a „készség” közötti különbség ördögi homályos.

A UK A játék kategorizálása során a szerencsejáték-bizottság megpróbál egyensúlyt teremteni a „véletlen” és a „készség” között. Még egy folyamatábra létrehozását is segítették.

Számos kaszinójáték van mindkét táborban. Mindannyian tudjuk, hogy a résidők és rulett tisztán szerencsejátékok, de mind a blackjack, mind a rulett van elemek készség. Egy jó pókerjátékos elolvashatja az asztalt, de még mindig szerencsére támaszkodik, hogy nyerő lapokat adjon neki.

Lényegében, az ügyességi játéknak nem szabad olyan mechanizmussal rendelkeznie, amely az eredményt véletlenszerűvé teszi. A játéknak lehetőséget kell adnia arra, hogy szakértelemmel nyerjen. Az új fejlesztők által kínált játékok közé tartoznak az első személy lövők, sport-, harci- és versenyjátékok.

A titok - és a siker lehetősége - olyan szoftverekben rejlik, amely egyensúlyozza a játékosok készségeit és játéktervezeteit, hogy ugyanazokat a házi bevételeket hozza létre, mint egy hagyományos játékgépet.

A PIONEEREK

Az idei Las Vegas-i kiállításon a legjobban zajló készségek és a videojátékok, amelyek fizetnek a fejlesztőknek, nagy figyelmet szenteltek. Semmi sem mutatott be „új ötletet”. Több mint egy évtizede a fejlesztők megpróbálták feltörni az ügyességi játékot.

Miért tartott az 2015-ig, hogy a piac végül egy érmét dobjon a nyílásba, és felkészüljön egy kis játékosra.

Az 2007-ben a Tournament.com nevű cég megpróbált olyan szoftvert fejleszteni, amely lehetővé tenné a játékosok számára, hogy valódi pénzt fogadjanak a Counter Strike és a Half Life mérkőzésein. A vállalkozás kizárólagos szerződést kötött a szoftverfejlesztőkkel Valve, hogy kihasználja a játékokat versenyképes használatra.

JÁTÉK VÉGE

Sok probléma volt. A képzett játékosok elfedhetik teljesítményüket és versenyezhetnek az amatőrökkel. A játékosok nem akartak pénzt befizetni. A technikai infrastruktúra a játékszerverek megtartásához nagyon költséges volt. Dióhéjban: nagyszerű ötlet, de túl hamar és túl nehéz.

Ugyanakkor, hogy a Tournament.com megpróbálta a népszerű első személyű lövőket, svéd fantáziát keresni labdarúgás A fejlesztők Jadestone Group egy kis céget, a GamArena-t dolgozták ki, hogy készítsen egy készségalapú flash játékokat.

A golf, a verseny, az asztalitenisz és a Tetris valódi pénzzel játszható. Ezúttal a probléma a kereslet volt. A Punters csak a klasszikus kaszinójátékok online változatát érezte kényelmesen. Ezek az új fogadási platformok gyanúi voltak. A bizalom problémát jelentett. A GamArena és a Jadestone már nem kereskednek.

Ez csak két példa arra, hogy több vállalat próbálkozott és sikertelen volt. Különböző dolgokat akartak hozni az online kaszinó piacán, de a játékosok nem voltak készek.

SZOCIÁLIS

Az 2010 által megérkezett a szociális hálózati játék. Olyan cégek, mint a Zynga, a Rovio Entertainment és a King, naponta több millió felhasználóval rendelkeztek világszerte. Csak ebben a hónapban a King fejlesztette ki az Activision Blizzard játékfejlesztőjét az $ 5.9 milliárdra.

Játékok, mint Candy Crush és Angry Madarak a játékon belüli vásárlásokat szédítő magasságokba vezetett. Az eMarketer szerint a virtuális javak értékesítése idén várhatóan $ 1.82 milliárd dollárt ér el. A digitális áruk fizetéséhez kapcsolódó sokkérték végül elhasználódott.

A Millennials nem gondolja át kétszer a készpénzt, hogy felgyorsítsa a Candy Crush következő fordulóját, vagy vegyen egy titkos fegyvert az Angry Birds-re.

Ezek a rendkívül sikeres vállalkozások bizonyítják, hogy a fiatalabb játékosok örömmel töltenek pénzt olyan árukra, amelyek nem igazán léteznek. Ez egy olyan társadalmi tevékenység, amely összeköti és lehetővé teszi a játékosok versenyzését.

Ez az a háttér, amely lehetővé tette a készségjátékok következő evolúciós szakaszát.

A JÁTÉKOSOK

„Olyan helyre akarok fordítani egy kaszinót, ahol harci esélyed van arra, hogy pénzt nyerhess a készséged segítségével, autóversenyzéssel vagy célzással. A kaszinók változni fognak. Ahogy a bázisod öregszik és fejlődik, fel kell készülned a következő generációra, hogy bejöjjön.

Ezek a G2 Game Design tulajdonosa, Gregg Giuffria szavai. A G2 Game Design egyike azon vállalatoknak, amelyek végül a kaszinó emeletén készségalapú játékokat vesznek. T

A jó hír az, hogy a kaszinók nyitott karokkal fogadják őket

Nevada Gaming Bizottság elnöke, Tony Alamo: „Most új területre lépünk. Próbálunk egy másik generációt vonzani. Nem játszanak pókert vagy blackjack-et, de arcade játékokat játszanak ”

A meleg fogadás oka az üzlet brutális valósága. A résidők azok a pénzügyi erő, amelyek Las Vegasot hajtanak, és a motor elindul. A tavalyi 105.4 milliárdos bevételek az 23-os százalékban csökkentek, az 138-ban az összes 2006 milliárd dollártól.

A ZÖLD FÉNY

Idén májusban a Nevada Állami Törvényhozó elfogadta az 9 szenátust, amely lehetővé teszi a résidőkben lévő készségeket. A törvényjavaslat részletezi a részleteket, mert senki sem tudja, hogy mit várjon. A evolúció az ügyességi játékok „szopni és látni” folyamatot jelentenek.

Brian Sandoval kormányzó: „Ez a törvényjavaslat lehetővé teszi a szerencsejáték-gyártók számára, hogy a legmodernebb technológiát alkalmazzák a fiatalabb, technikailag foglalkoztatottabb látogatók demográfiai kihívásainak kielégítésére. A jogszabályok átültetése fontos lépés az új lehetőségeket nyújtja e kritikus iparág számára, hogy biztosítsa, hogy a Nevada továbbra is a világ innovációs és fejlesztési epicentruma marad. ”

Gregg Giuffria pragmatikusabb: „Ez egy vészhelyzet, amiben most vagyunk. A nyerőgépek, ahogy ismerjük őket - vége. Öt év múlva az 50 százalékos résidőkkel működő kaszinók lesznek. Tíz év múlva csak a kaszinó padlójának 10 - 15 százaléka töltik ki résidőket. Az emberek beszélnek arról, hogy a szüleik hogyan játszották őket. Ez egy tömörített gyorsulás.

„A jövőben, amikor egy kaszinóba jársz, olyan játékokat játszhatsz, mint a Halo, a Call of Duty és a Candy Crush. A szándék az, hogy játékokat vegyenek a közösségi médiában és hozzák őket kaszinókba ”- mondta.

EXTRA JÁTÉKOK

A játékosok piacának egyéb szereplői közé tartozik a Gamblit Gaming és a GameCo. Mindkét vállalat a Las Vegas Gaming Expo-ban idén kiemelkedett. A GameCo vezérigazgatója, Blaine Graboyes reméli, hogy az új cég saját játékai új játékosokat vonnak be a kaszinóba.

„A kaszinó emeleteinek évezredeit vonzza a legjelentősebb a mai napig érkező játékterületek - és a GameCo szállítja a megoldást a kaszinóknak, hogy vegyenek részt ezzel a kulcsfontosságú közönséggel. A készségalapú játékok a nyerőgép természetes fejlődése. Egy igazán korszerű élményt hoztunk létre, amely közvetlenül beszél a közel 93 millió felnőtt amerikaiakkal, akik videojátékokat játszanak ”- mondta.

Eric Meyerhofler Gamblit főnök úgy gondolja, hogy egy új megközelítés újból meghatározza a kaszinó élményét sok ember számára. „Ez annyira a modern, szórakoztató arcade-élményről szól, mert csak egy tiszta szerencsejáték-élmény” - mondta.

- Példa lehetne: Olyan játékot játszol, mint a miénk, és jól vagy. Ahogy a szinteket a bonyolultabb kihívások felé mozdítja, a fizetési táblák jobbak lesznek, és jobb jackpotokat láthat, vagy gyakrabban nyer, vagy csak egy általánosabb játékos-visszatérési számot ”- mondta.

ONLINE

Online, a helyzet nem olyan sürgős. Végül garantálhatja, hogy az online kaszinók a játékosok számára készség alapú játékokat kínálnak a fegyverzetükön. Bár nem adnak el semmit, biztos lehet benne, hogy a hozzáértő online szoftverfejlesztők mostanában készen állnak az ügyességi játékokra.

A mai napig a Cashplay egyike azon kevés fejlesztőknek, akik különböző online játékokat kínálnak, ahol a játékosok készpénzért versenyezhetnek. A backgammon, a Gin Rummy és a Dominos mindegyike máris rendelkezik a következő résszel. Most, a Cashplay zombi vadászatot, lóversenyzést és platformjátékokat hoz a valódi pénzpályára.

Az év elején a Cashplay összeállt a Multiplay-szel, hogy az 40,000 Insomnia Gaming Fesztiválon több mint 55 szerencsejátékos rajongó számára valós pénzes versenyeket állítson fel. A játékosok egymással versenyezhetnek laptopok vagy mobilok segítségével, hogy valódi pénzdíjakat játsszanak.

A lényeg az, hogy jönnek a készpénzes játékok. A technológia ott van és így a vágy. Az online kaszinók mindig keresnek tőkeáttételeket, és ezt az ügyességi játékok kínálják.

„A Las Vegas-i expo egy pillantást vetett a jövőre. Az online kaszinók még mindig tizenévesek, mint a szárazföldi testvéreik, ”mondta a Casino.com szóvivője. „Bizonyos, hogy - amikor az idő és a technológia bizonyított - végül ügyfeleinknek készségalapú játékokat kínálunk. Figyeld ezt a helyet"

GAME VAGY VAGY?

Az elkövetkező években a Millennials örökségét örökölni fogja, és a kulcsfontosságú kiadási évekre lép. A kaszinóknak innovációra van szükségük ahhoz, hogy vonzza ezeket a játékosokat, és tartsa meg a játékost fények Las Vegasban és online.

A régi játékok elhalványulnak, és az új csillagok ragyognak. Itt az ideje, hogy fektessenek be ebbe az Xbox-ba vagy a PlayStation-be, és kezdjünk el dolgozni a szinteken és a valódi pénzben. Van készség? Itt az ideje, hogy bebizonyítsa, és fizessen meg!

Casino.com bónuszkódok >>


Forrás: casino.com
Az Ügyességi Játékok átveszik a Casino Arena-t? Frissítve: Június 18, 2019 Szerző: Damon
Share kaszinó bónusz: