eGaming a Rise-en

0 Comments

Az e-Sports néven is ismert eSports néven mindenhol a játékosok látják ezeket a napokat. A videojátékokon túlnyomórészt az Atari konzolok messze van, és önmagában is sportként alakul.

Az internet maga is valószínűleg a legnagyobb hatást gyakorolta a műfajra, amely most már profi csapatokkal és játékosokkal, hatalmas rajongói bázissal és millió millió dollárnyi bevételsel büszkélkedhet.

Az eGaming-nak is érdekes kapcsolata van az online szerencsejátékok világával, és nem utolsósorban azért, mert az olyan játékok, mint az online bingó és még a résidők is, a különböző országok jogszabályaiban vannak besorolva. a világ minden tájáról.

A videojátékok rövid története

Az eGaming nem lenne ott, ahol ma lenne, ha nem az 1950-ekben a számítógépes tudósok által megkezdett kutatás és kísérlet. Megalapozták az 1970-ekben a videojátékok tényleges megjelenését, amit a játékkonzolok, joystickok, vezérlők, valamint játéktermek, kézi játékok és személyi számítógépek elterjedése követett.

Az 1990-ek tovább finomították a játékokat, konzolokat és egyéb berendezéseket, valamint az eGaming további népszerűségét. Azt is látta, hogy az Internet elterjedt; valami, ami visszafordíthatatlan hatást gyakorolt ​​a szerencsejáték jövőjére.

Spacewar! az egyik legelső videojáték volt, és ez a játék volt a világ első videojáték-versenyeinek középpontjában. Az 19 október 1972-ján tartották a kaliforniai Los Altos-i Stanford mesterséges intelligencia laborban.

Ez volt Stewart Brand, majd a Rolling Stone magazin írója. A Brand videojátékokról és az adott év decemberi számában közzétett versenyéről valójában a világ első eGaming újságírója.

Az Internet részt vesz

A közép-90-ek széles körben elterjedtek az internet és a mobil eszközök használatával, és mindkettő hatással volt az eGamingra. Az online vásárlás lehetővé tette, hogy a játékosok konzolokat és játékokat szerezzenek, és az online szerencsejátékok azt jelentették, hogy az új digitális közösségek nemcsak játékról tudtak beszélni, hanem egymás ellen is játszani.

Mire a késői 2000-ek és a korai 2010-ek köré gördültek, az eGaming-csillagok jól emelkedtek. Profi versenyek és versenyek, amelyek több millió nyereményt kínálnak, felkeltették a játékosokat, a rajongókat és az élő közvetítői nézőket.

Ez az időszak a műfaj kezdetét is elismert sportnak tekintette. A csapatok megalakultak, és a játékosoknak most lehetőségük van szakmai és jövedelemszerzésre.

Az 2013-ben az eGaming közönség a világon 71.5 millió emberre becsülhető. Két év múlva ez a szám 226 millió emberre emelkedett.

A rekordszámú néző mellett az 2015 is látta, hogy a piac bevételeket generál az 325 millió dollárra, és ez nem jelzi a lassulást. Hacsak az elkövetkező napokban nem következik be valami drasztikus esemény, ebben az évben az eGaming bevételei majdnem $ 500 millióra nőnek.

Szakmai eGaming csapatok

Az eGaming felemelkedése olyan szakmai szövetségek létrehozását látta el, mint a Nemzetközi e-Sport Szövetség, a British eSports Association, a World eSports Association, a Nemzetközi eGames Bizottság és a koreai e-Sports Association.

A legismertebb szakmai csapatok közé tartozik a Natus Vincere, az EnVyUs, az OpTic Gaming, a Evil Geniuses, a Team SoloMid, a Counter Logic Gaming és a Cloud9.

Az online kaszinószoftver-fejlesztők nem vették észre az eGamingot az erőtől az erősségig. Egyre több résidőt és egyéb játékot terveznek, hogy a játékosoknak olyan élményt nyújtsanak, mint amilyeneket az eSports-hoz szokott többet játszanak.

Spin Palace Nincs betéti kaszinó bónusz >>


Forrás: spinpalace.com
eGaming a Rise-en Frissítve: Június 18, 2019 Szerző: Damon
Share kaszinó bónusz: