Az eSports magyarázata

0 Comments

A videojátékok gyorsan válnak a világ egyik legnagyobb szórakoztatási formájává, jelezve, hogy az iparág túlságosan távoli jövőben is elfedi a filmeket. Ez meglehetősen megdöbbentő, mivel a videojátékok viszonylag új iparágak, és a filmkészítés olyan művészeti forma, amely a századforduló óta van.

A videojáték-ipar széles körű az első személy lövöldözős játékosaival, akik játékosai térdeltek a vérben, a taktikai stratégiai játékokra, amelyek készségeket és koncentrációt igényelnek. A videojátékok játékosai, akiket gyakran neveznek játékosoknak, általában meglehetősen szenvedélyesek a játékukért. Ezért nem igazán meglepő, hogy az eSports népszerűvé vált.

Az eSports minden olyan videojátékra vonatkozik, amely szakmai szinten vett részt. Nem számít a játék, csak hogy a játékot szigorú eSports körülmények között játszották. Mindenesetre a Mine Sweeper egy eSport lehet, ha elég embereket talál, akik professzionálisan szeretnék látni. Az igazán népszerű játékok azonban a nyilvánvalóak; azok, akiknek a legtöbb rajongója van.

Első személy lövők

Az első személy lövöldözős műfaj, vagy az FPS tömeges népszerűségre robbantott Doom-szal, ami még a modern szabványok szerint is meglehetősen megdöbbentő erőszakos és zavaró játék volt, de a következő összetett találatokat határozta meg.

A játék szemszögéből nézett játék, az első személy lövöldözős játékosa gyors ütemű akcióról ismert, nehéz az átvétel és a golyók mechanikája elől. Az eSports-ban a játékosok csapatai általában azért dolgoznak, hogy megszüntessék a másik csapatot, néha egy cél eléréséhez, máskor csak a testszámláláshoz. A Counter Strike Global Offensive, a Call of Duty és a Team Fortress 2 az egyik legnépszerűbb eSport első személy lövője.

Verekedős játékok

Néhányan azt mondják, hogy a harci játékok csak nagyon népszerűek voltak, amikor Mortal Kombat belépett a helyszínre, de úgy tűnik, elfelejtik, hogy a Street Fighter 2 már régóta körül volt. A képzetlen szemnek a harci játékok kaotikusak és nehezen követhetőek, de azok, akik ismerik a műfajot, tudják, hogy a harci játékok őrült reflexeket, hihetetlen kézszem koordinációt és a titán idegeit igénylik.

Az eSports-ban a harci játékok gyakran a leghangosabb közönséggel rendelkeznek, amelyek közül néhányan is ismertek labdarúgás énekel, amikor az akció különösen izgalmas. A népszerű eSport harci játékok természetesen a Street Fighter és a Mortal Kombat franchise-ok, valamint az Injustice és a Killer Instinct.

Valós idejű stratégia

A valós idejű stratégiai játékok, vagyis az RTS sokkal lassabb tempójúak, mint más műfajok, amelyekben a játékosoknak bázisokat kell kiépíteniük, egységeket kell építeniük, és idővel elpusztítaniuk kell az ellenfél bázisát. Az RTS műfaj egyike a legrégebbi videojátékoknak elveszett bizonyos mértékű népszerűség, mint a videojátékok. Még mindig van egy kemény kemény rajongói bázis, amely Starcraft 2-ot, a modern eSports egyik nagyapját él és él.

eSports Betting

Mint minden sportforma esetében, az eSports a várt módon fogadhat. Általában az a helyzet, amikor megjósoljuk, hogy melyik játékos, vagy játékosok csoportja szerinted nyer, és az online bukmékerek többsége most elfogadja az eSports fogadásokat. Ne feledje, hogy az eSport fogadások még mindig viszonylag fiatalok, a legtöbb egyéb sporthoz képest, és hogy a nyertesek előrejelzése megtévesztő üzlet.

A videojátékok jellege néhány váratlan és kiszámíthatatlan eredményhez vezethet, különösen a harci műfajban. Ez a kiszámíthatatlanság valóban néhány izgalmas meccset eredményez, de ne lepődj meg, ha az az eredmény, ami nyilvánvaló eredményekkel tűnt, komoly görbe golyókat dob, ami még izgalmasabbá teszi a fogadást.

eSports Future

Az eSports gyorsan növekszik, elterjed a világon, összegyűjti a rajongókat, és gyorsan új erőművé válik a sportban. Minden jel arra utal, hogy az eSports tovább fog növekedni, és végül egyenlő rajongói bázisa lesz a több mainstream eseményhez, mint a futball vagy a rögbi. Jelenleg azonban az eSport közösség nem tarthat gyertyát a hagyományos sporteseményekhez.

Az eSports valószínűleg a technológia fejlődése során is fejlődik, és sokan már azt jósolják, hogy a virtuális valóság nagy szerepet fog játszani a jövőbeli eseményekben. Jelenlegi virtuális valóság játékok nem tekinthetők az eSportingnak, főként a virtuális valóság rendszereken jelenleg elérhető korlátozott játékok miatt. Ez nagyon valószínű, hogy a közeljövőben változik. A VR és az AR egyre népszerűbbé és könnyebben hozzáférhetővé válik.

Az MLG, a Major League Gaming szóvivője elmondta, hogy az eSports legnagyobb kihívása a rajongók vonzása, akik jelenleg nem játszanak videojátékokat. Tekintettel arra, hogy az új generáció mindannyian megszállott a játékkal kapcsolatban, valószínűnek tűnik, hogy a nem játékban részt vevő rajongók vonzása nem jelent problémát, mivel a fiatalok többsége már játékos.

Jackpot City online kaszinó bónuszkódok >>

Jackpot City Casino Online. Csatlakozz most!
Forrás: jackpotcitycasino.com
Az eSports magyarázata Frissítve: Június 18, 2019 Szerző: Damon
Share kaszinó bónusz: