A VR Curing Gambling Addiction?

0 Comments

Az elmúlt években a technológia terén tett előrelépések nagy száma végül a virtuális valóság megújulásának időszakához vezetett, amely lehetővé tette a világ minden tájáról származó fejlesztők számára, hogy maximalizálják a jelenlegi potenciálját.

Ez lényegében meggyőződött arról, hogy a VR a különböző területeken, mint egyedül a játékvilágban kerül felhasználásra, a terápia nagyszerű példája egy olyan területnek, amelyet a VR-t azonosíthatunk eszközként a jövőben.

Ez azt jelenti, hogy az innováció és az előremutató egyik legérdekesebb példája a VR-ben annak a ténynek kell lennie, hogy van egy olyan kutatócsoport, amely a szerencsejáték-függőségek kezelésének módjaként használta a technológiát.

A VR Revival

Bár lehet, hogy egy kicsit nehéz elhinni, a virtuális valóság jelenlegi népszerűségét figyelembe véve, nem olyan régen, hogy a VR világát soknak tartották viccnek. Ugyanakkor, amikor a kisebb, karcsúbb dizájn volt az egész düh, nem olyan nagy meglepetés, hogy a szőrös fejfedők és az irreális programok egy kicsit nevetve voltak az online és mobil játékosok között.

Az eredetileg felajánlott tulajdonságok messze nem voltak közel a virtuális valósághoz, és túlságosan kényelmetlen és értelmetlen volt számunkra, hogy valóban csodálkozzunk - egészen addig, amíg az 2010 nem látta Palmer Luckey-t, a vállalkozót Egyesült Államok, hozza létre a már ismert Oculus Rift első prototípusát.

Ez volt a végső soron a virtuális valóság fejhallgatóinak új generációja, amely forradalmasította a piacot, és az 2013-ben a Valve előremozdította az úttörő, alacsony kitartású kijelzőket, amelyek az Oculus Rift, a PlayStation VR, a HTC Vive és a Samsung Gear nyílászáróit nyitják meg .

A virtuális valóság használata

A VR használatával kapcsolatban a média nagy többsége a VR játékszektorában elért eredmények bemutatására fordította idejét; ez a technológia azonban számos felhasználásra kiterjed, és nem csupán a játékiparra korlátozódik.

A VR további felhasználási területei a képzés, az oktatás, a fitnesz és a sport, a mérnöki munka, az építészet, a marketing, a zene és a terápia, és természetesen a hiper realisztikus kaszinójátékok. Az utolsó említett terület az, amely a virtuális valóság számára a legígéretesebb, az előtérben lévő függőség kezelésével.

VR kezelés

Alapítójuk, Stephane Bouchard, az Universite du Quebec Cyberpsychology Laboratory csapatának vezetője olyan programot fejlesztett ki, amely végül a VR technológiát használja fel, hogy segítse a szerencsejáték-függőség jeleit szenvedő vagy megmutató személyeket.

Tény, hogy az elmúlt 18 években a Bouchard részt vett a terápiás VR-kezelésből származó lehetséges előnyök kutatásában. Úgy véli, hogy a virtuális valóság sikeres eszközt kínál arra, hogy a betegeket biztonságos környezetbe helyezze, hogy újjáépítsék a szenvedélyeket, amiket szembesülnek a függőségben anélkül, hogy ténylegesen és potenciálisan veszélyes nehézségekbe kerülnének.

A VR végül lehetővé teszi a kérdéses betegek számára, hogy megtapasztalják a függőségüket vizsgáló környezetet, és ennélfogva sokkal pontosabb jelzést adnak arról, hogy mennyire jól haladnak a kezelés során.

Mit tartogat a jövő

A terapeuták lényegében azzal a hatáskörrel rendelkeznek, hogy ellenőrizzék a környezetet, hogy a betegeket - a függőséggel küzdőktől súlyosan hiányzó minőséget - állítsák be, és beállíthatják az olyan riasztásokat, mint a látnivalók és a hangok a függőséghez.

A VR továbbfejlesztésével a technológia, az előnyök és a felhasználás tekintetében várhatóan sokkal nagyobb szerepet fog játszani a függőség terápiás kezelésében.

Jackpot City online kaszinó bónuszkódok >>

Jackpot City Casino Online. Csatlakozz most!
Forrás: jackpotcitycasino.com
A VR Curing Gambling Addiction? Frissítve: Június 18, 2019 Szerző: Damon
Share kaszinó bónusz: