Pénzt a zene az 21st században

0 Comments

A mai világméretű zenei iparág már nem uralja a CD-t és a múlt évek rekordértékesítését. És a zenei műfajok, mint például a rock, a pop és a klasszikus zene, már nem élvezik a páratlan népszerűséget, amit valaha is magától értetődőnek tartottak. Ennek eredményeképpen az iparág bevételeinek elkerülhetetlen csökkenését tapasztaltuk. A kaszinó üzletág hasonló zavarokat észlelt, amikor sok játékos most kényelmesen használja a kényelmes online kaszinókat, nem pedig szárazföldi alternatívákat. De mi az oka ennek a változásnak? Hogyan reagált az ipar erre az új környezetre? És ki a zeneipar nyertesei és vesztesei a kortárs zene bátor új világában?

Csökkenő növekedés

Míg az iparág világméretű értékesítése az 25-ban 1999 milliárd dollárt ért el, a jövőben a jövedelem folyamatosan csökkenni kezdett, hogy az 14-ben alacsony legyen az 2014 milliárd dollár. Nem kétséges, hogy a globális recesszió valószínűleg a zeneért vádolt, amit sokan gyakran luxusnak, nem pedig szükségszerűnek tartanak. A legtöbb szakértő azonban egyetértene abban, hogy ez az érkezés globális internet-hozzáférés, amely a legnagyobb hatással volt arra, hogy miként támogatják, terjesztik és fogyasztják a zenét.

Az online zenei vásárlások inkább inkább a CD-lemezek értékesítésére koncentrálnak, mint más iparágak vásárlási szokásaihoz. Ahol a zenei rajongók megpróbálták megtalálni a kedvenc művészeik, zenekarjaik és énekeseik által létrehozott és kiadott zenei anyagokat, a mai zene szerelmesei megszokták az egyedi zeneszámok beszerzését kis összegű pénzért és zenei streaming szolgáltatásokat. Itt az előfizetés valamilyen formájáért cserébe a zene egész sorát elérheti, amelyet a szélessávú streaming szolgáltatások révén kényelmesen szállíthatnak. Bizonyos esetekben a közvetített zenét is ingyenesen lehet elérni!

Úgy tűnik, ez a változás még egyszer megfordul a zeneipar szerencséje körül. Az elemzők most már sok éven belül kezdik jelenteni az értékesítési növekedés növekedését. Például az 2017 által a globális zenei értékesítés évente összesen 17 milliárd dollárra nőtt.

Új zenei platformok

A kortárs zenei piac főbb szereplői olyan cégek, mint a Spotify, az első igazán sikeres streaming szolgáltatás, amely most 83,000,000 havi előfizetőivel rendelkezik. Az Apple és az Amazon is olyan magas színvonalú versenytársak, akik olyan intelligens otthoni eszközöket használnak, mint az Alexa és a Google Home, hogy növeljék saját részesedését e jövedelmező piacon.

Habár egy másik modellt működtet, a YouTube fontos szerepet játszik abban is, hogy a modern fogyasztók hozzáférjenek a zenéhez. A YouTube-nak most van saját 1,800,000,000-látogatója, és sokan nagyon szeretik a zenei videó tartalmakat az összes műfajban.

Mi van a zenészekkel és a kreatív művészekkel?

A zenei felvételi iparág a zenei teljesítmény iparágának érett ága, amelynek gyökerei (és vissza katalógusa) legalább az 1920-ekre terjednek ki. Ez a hatalmas tárolt zene minden műfajban a hagyományos bevételi alap volt ezeknek a vállalatoknak. Azok a felvételi művészek, akiknek az összes zenéje előállított, kezdeti felvételi díjat kapott a stúdióban végzett munkájukért, valamint a későbbi jogdíjakat a munkájuk volumenértékesítése alapján. Az így népszerű művészek gyakran képesek voltak rögzíteni a saját zenéjük egészséges értékesítésén alapuló személyes vagyont, különösen akkor, ha népszerűségük több éven át fennmaradhatott.

Napjainkban az ilyen anyagok piaca gyakorlatilag kiszáradt. A felvételi cégek már nem engedhetik meg maguknak, hogy jelentős mértékben fektessenek be az új tehetségekbe, amikor nem tudnak támaszkodni a hagyományos CD és a rekordértékesítések jelentős hozamára.

Így mind az új, mind a megalapozott zenészek évről-évre látják a bevételeket a felvett zene eladásából. Bár a zene még mindig népszerű és eladható árucikk marad, mindenféle zenészek küzdenek azért, hogy túléljenek a zenei streaming cégektől kapott ritkán fizetett jogdíjakon. Csak azok a művészek, akik nagyszámú pályaművet hozhatnak létre a zeneáramlásból, az ilyen tevékenységből bármilyen életet élhetnek.

Szóval hol mennek a pénz?

Meglehetősen feltűnő, hogy megnézzük az egyes zenei streaming szolgáltatásokat nyújtó vállalatok által létrehozott bevételeket. Egy igazságos fizetéssel 0.038 cent centrifugált sávonként, a Spotify a legkisebb összeget fizeti a fogyasztóknak értékesített zeneért. Eközben az Xbox Zenei szolgáltatás sokkal nagyobb bőséges 0.32 centeket fizet az adatfolyamon - az iparág legfelső számában.

Ezeket a pénzeket szinte mindig a felvevő cégeknek fizetik ki. Ők hajlandóak szövetségesei a zenei streaming üzletben, mert ez a legpraktikusabb (és legjövedelmezőbb) módja annak, hogy továbbra is jövedelmet generáljon a még mindig saját zenéjükből - abban az értelemben, hogy rendelkeznek a teljesítő jogokkal. De a zenészek és zeneszerzők, akik eredetileg létrehozták és rögzítették ezt a zenét, egyáltalán nem részesülnek a jogdíjfizetések tekintetében.

Így az oroszlán részesedése a nyereségből most a zeneszerzőkbe megy, a lemezkiadók pedig hajlandó részvevők (mert kevés lehetőségük van másképp tenni). Sajnos ez az eredeti lemezművészek számára kevés a potban. De ha a zeneiparnak valódi jövője van, minden félnek meg kell találnia a módját, hogy kezelje ezt a kiegyensúlyozatlanságot, amely veszélyezteti a zene életképességét mint karrierlehetőséget. És zenészek nélkül nem lesz zene.

Spin Palace Nincs betéti kaszinó bónusz >>


Forrás: spinpalace.com
Pénzt a zene az 21st században Frissítve: Június 18, 2019 Szerző: Damon
Share kaszinó bónusz: