Pokerdom képernyőkép
Tárolja az RSS-t

Pokerdom

Texas hold'em

Először is, a Texas Hold 'em játékában 5 fő "fordulók" vannak:
• A pre-flop
• A Flop
• A Turn
• A folyó
• A Showdown

Vannak 5 döntések is, amelyeket a Texas Hold 'em-en történő kézformálás során tehetünk:
• Fogadás - Kezdeti zsetonok elhelyezése az asztalon vagy a bankban.
• Hívás - Az előző játékos fogadásának egyezéséhez.
• Emelés - A megnövekedett zsetonok fogadása az előző játékoshoz képest.
• Muck (vagy Fold) - A kézből való kilépéshez és a kártyák lefelé fordításához a kereskedőhöz.
• Ellenőrzés - Ha nem kíván döntést hozni ezen a ponton. Lehet, hogy később köteles döntést hozni a kör során.

Kereskedő gomb és vakok

A játék egyetlen kártyával kezdődik, melyet minden játékosnak meg kell adnia. A legmagasabb kártyával rendelkező játékos a kereskedőgombként kerül kijelölésre. Minden további kéz egy olyan játékoskal kezdődik, aki megkapja a kereskedő gombját, amely minden egyes játék után az asztalnál jobbra halad. A kártyákat az óramutató járásával megegyező irányban osztják meg, a bal oldali kereskedőt követő személytől kezdve. Egy online környezetben a táblák folyamatosan aktívak, így a kereskedőgomb helyzete általában már létrejött, amikor csatlakozik a táblához. A kereskedő gombja képviseli a kereskedő elméleti pozícióját. Egy élő környezetben ez a személy ténylegesen képes kezelni a kártyákat, de a legtöbb kaszinóban, és minden bizonnyal online, a Ház (a helyszín) foglalkozik a kártyákkal.


A Flop előtt két vakfogás készül, hogy létrehozzanak egy kezdeti potot. A vak téteket két játékos végzi a kereskedő bal oldalán. A Gomb mellett ülő játékos a kis vakok összegét írja (fogadások). Ez az alsó táblázathatár felének beállítása. 20 / 40 példánkban ez 10 USD lenne. A bal oldali játékos a Big Blindet küld. Ez az alsó határértéknek megfelelő összegben van megadva (példánkban 20 USD). Ezek a kényszerített fogadások biztosítják, hogy az emberek számára egy potot tudnak versenyezni. Ezek nyilvánvaló okokból nevezik kis és nagynak - relatív méretük miatt. Azok a vakok, mert a játékosok ezeket a fogadásokat fogadják, mielőtt bármilyen kártyát kapnának, és ezért vakok a kezükre. Ez kissé igazságtalannak tűnik ezekre a játékosokra, de ne feledje, hogy a kereskedő gomb következő alkalommal mozog, és két új játékos lesz a Kis és Nagy vakok. Ez biztosítja, hogy mindenki a The Dealer, a Small Blind és a Big Blind legyen.

Vak büntetések

Abban az esetben, ha valamilyen oknál fogva elhagyja a kis vagy nagy vakok kiküldetését - anélkül, hogy elhagyná az asztalt - (az ilyen „Sitting Out” nevű akció), akkor büntetést kell tenni, ha visszatér a táblázathoz:
A kisvak hiánya miatt - meg kell fizetnie a Big Blind értékét. Ez egy további összeg a személy számára, aki természetesen a nagy vak.
A Big Blind - vagy a Small és a Big Blind hiánya miatt - a Big Blind értékének megfelelő összegű büntetést kell fizetnie, a másik pedig a Small Blindnek. Ez a kisebb összeg egyenesen a Potba kerül (a zsetonokra / pénzekre, amelyeket szerencsejáték), és nem számít bele a játékos által a játékra vonatkozó fogadásokba. Ezt Dead Bet-nek hívják.

Pre-Flop

Minden játékos két arccal lefelé lapot kap (Hole Cards, Pocket Cards). Az a személy, aki a nagy vak pozíciójától balra ül, az első, aki cselekszik. Ebben a körben három lehetősége van. Lehet hívni, felemelni vagy megrázni. Ha elcsúszik, ahogy már említettük, eldobja a kezét, és az akció a következő bal oldali játékoshoz megy. Ha hívja, akkor a Big Blinds értékével megegyező értékű (20 USD az 20 / 40 példánkban). Ha úgy dönt, hogy a Fix Limit játékban emel, akkor csak egy további 20 USD-val növelheti az 40 USD-t.

A Fixed Limit játékban az 1 kezdeti tétje maximum és egy emeleten három emelés van. Mindhárom felvetésnek van konkrét neve:
• Emelje fel
• Újraemelés
• Cap

Az 20 / 40 példánkban a Flop során az eredeti fogadás 20 USD lesz, az emelés egy további 20 USD - ami azt jelenti, hogy a játékos 40 USD-t fogad, az újratöltés az 60 USD-ra lesz, és a korlát másik 20 lesz USD, ami 80 USD-t jelent. Miután a sapkát elkészítették, ebben a körben nem lehet többé emelni. Ne feledje, hogy a fogadás és a felemelkedés a Turn-en és a River-ben a magasabb határon történik (ezt később látjuk). Végül a megengedett emelések következménye a következő: tét, emelés, újbóli emelés, sapka.

Most térjünk vissza a játékhoz. Az akció az óramutató járásával megegyező irányban folytatódik az asztal körül, és minden játékosnak meg kell határoznia, hogy hívja-e, emelje-e meg, vagy ha elfér, amíg el nem éri a játékosot a Kis vak pozícióban. Javasoljuk, hogy mindenki hívjon. 20 / 40 példánkban ez azt jelentené, hogy az összes 20 USD-t elkötelezték a banknak. Tehát most a kisvaknak fordulata van. Ne feledje, hogy a kör elején ez a személy már az alsó korlát felét (10 USD a mi példánkban) fogadta el. Emiatt, ha a játékos úgy dönt, hogy hívja, akkor csak az 10 USD-t kell hozzáadnia a bankhoz (így az 20 USD összege). Természetesen az 40 USD-t is fel tudja emelni, vagy megdörzsölni.

Tehát itt van, amikor az akció a Big Blindre lép. Ez a játékos már elkötelezte az 20 USD-t a banknak. Elméletileg a Pre-Flop végének tekinthető, mert mindenki ugyanazt az összeget követte el, de mivel a Big Blind az egyetlen olyan pozíció, amely még nem hozott döntéseit a kártyáin alapulóan, ebben megengedheti ezt. adott pillanatban. Fel tud emelni (az 40 USD-hez), ellenőrizni vagy elrontani. Általában a játékos nem tudja ellenőrizni, amíg pénz van az asztalon, de ebben az esetben a Big Blind pozícióban lévő játékos ténylegesen ellenőrizheti.

Emlékeztetni kell arra is, hogy a legtöbb esetben, ha még mindig van lehetőséged, különösen a játék elején és az első pár körben, jobban meg kell vizsgálnod a kezed helyett. Ez több lehetőséget kínál Önnek, mivel még mindig a játékban van, és mindig kaphat kártyákat, amelyek javítják a kezét. Abban az esetben, ha a Big Blind pozíciójában lévő játékos úgy dönt, hogy emel, akkor a játék hagyományosan az óramutató járásával megegyező irányban folytatódik addig, amíg az összes játékos meg nem hívta, vagy megragadta a kártyáikat. Az összes rendes forduló végén a játék addig folytatódik, amíg az összes játékos nem köti el ugyanezt a pénzt a bankban, vagy a kártyáit eldobta. A jelenlegi példában a Big Blind játékos ellenőrzi.

Ebben az esetben a Pre-Flop fordulója véget ért, és az összes zsetont összegyűjtik és az asztal közepére helyezik.

A Flop

Az osztó három arccal felfelé lapot készít az asztalon. Ezeket a kártyákat hagyományosan a közösségi kártyáknak vagy a kártyakártyáknak nevezik, és - ahogyan azt a neve is jelzi - az asztalon lévő összes játékos osztja meg ezeket a kártyákat, hogy segítsen teljesíteni a póker kezüket. Amikor a közösségi kártyákat osztják meg, az első személy, aki döntést hoz, a kereskedő gomb bal oldalán lévő játékos. Általában ez az a személy, aki a Kis vak pozícióban van, de ha ez utóbbi megrepedt, akkor a következő játékos az első, aki elkezdi a műveletet. Ez a játékos ellenőrizheti vagy fogadhat. Az akció ezután addig folytatódik, amíg minden játékosnak nem volt esélye ellenőrizni, hívni (ha van tét vagy emelés), emelte vagy megverte. Ha van egy tét vagy emelés, minden játékosnak meg kell egyeznie a tétet, újra kell emelnie, vagy meg kell tennie, hogy folytassa a műveletet. A játékosok általában egy fordulóban ellenőrzik. Ebben az esetben nincs pénz a potba, és a kör véget érne.

A kör vége akkor jön létre, amikor az összes játékos meghívta (vagy elrabolta), és egyenlő összegű tétet fogad.

A Turn

A kereskedő egy negyedik arccal közös közösségi kártyát helyez az asztalra. Ismét a játékosok, akik a márkakereskedőtől balra eső játékosokkal kezdődnek, ellenőrizték, fogadhatják vagy megránthatják. Mindenesetre, ebben a körben (és a következő) minden játékosnak meg kell tennie és emelnie a táblázat felső határának megfelelően. Példánk szerint az ebben a körben a maximális tét és emelés az 40 USD. A cselekvés folytatódik, mint korábban, az összes játékos végül is ugyanannyi összeget fogad, vagy megrázta a kezét. Ismét ebben a körben az összes zsetonfogadás összeadódik az asztal közepére.

The River

A márkakereskedő most az 5th-et felfelé fordító kártyával foglalkozik, és ez az utolsó közösségi kártya az asztalon. Mindegyik játékosnak összesen hét lapja van: a két lyukkártya és öt közös lap az asztalon. Ezek a kártyák a legjobb öt kártya kombinációját szolgálják. Ismét a kereskedőtől balra eső játékos az első, aki cselekszik, és az akció az asztal körül ugyanúgy folytatódik, mint korábban.

Fontos megjegyzés: ebben, vagy bármely más fordulóban, ha egy játékos fogad, vagy emel, és a többi játékos dobog a kártyáikkal - a kéz véget ért, és a játékos, aki az utolsó tétet vagy emelést tette, mielőtt mindenki más automatikusan megnyerte a kezét. A pont mellett a győztes nem köteles megmutatni a kezét, bár összegyűjti az összes pénzt a pontig.

a leszámolás

Abban az esetben, ha a játék még folyamatban van, és a játékosok egy része vagy egy része még mindig a potban van, a folyó után a többi játékosnak össze kell hasonlítania a kártyáit, hogy meghatározza az utolsó fordulóban a győztes nevét. Hagyományosan a legmagasabb rangú leosztású játékos megnyeri a kezét, és megragadja a bankot. Ha két vagy több játékosnak azonos keze van, akkor a potot megosztják egymással a fennmaradó páratlan chipekkel, amelyek a The Dealer bal oldalán lévő játékoshoz jutnak.

Abban az esetben, ha a Texas Hold'em professzionális verzióját játszik le, és meg akarja ragadni a játék minden sajátosságát, emlékezzen a következő struktúrára, amely megmutatja, hogy a játékosoknak hogyan kell megjeleníteniük a kártyáikat. Az első, aki megmutatja kártyáit, az utolsó személy, aki agresszív akciót hajt végre, amikor a The Riveren fogad. Például, ha a Small Blind pozíciót ellenőrző játékos ellenőrzi, a Big Blind pozíció 40 USD-t fogad, és mindenki más hív. Ilyen helyzetben a Big Blind pozícióban lévő játékos először megmutatja kártyáit. Azonban, ha valaki más felemelte (és mindenki más hívta, vagy elrontotta), akkor ez a személy lesz az első, aki megmutatja a kártyáit. Ha a bal oldali játékos meg tudja verni ezt a kezét, akkor ő lenne az, aki megmutatja a kártyáit. Ha azonban rosszabb kezük van, akkor nem kötelesek megmutatni a vesztes kézüket, és egyszerűen meg tudnak szúrni. Amint az összes játékos meglátta a kezét (vagy megrázta), akkor a legmagasabb látható kezével rendelkező játékos (ok) nyeri meg a potot.

Mi történik ezután?

A Showdown után minden kártyát visszajuttatnak a kereskedőhöz, a nyertes játékos összegyűjti a zsetonjait, és a kereskedő gombja az óramutató járásával megegyező irányba mozog a következő játékosra. Ez a művelet, amint azt korábban említettük, biztosítja, hogy a kereskedő, a kisvak és a nagy vakok elforgatásra kerüljenek, biztosítva, hogy minden játékos az asztalon minden pozícióban játsszon.

pot Limit

A Pot Limit játékok éppen ilyenek. A játékosok bárhová fogadhatnak a táblázat aktuális határértéke között (az alsó korlát a pre-flop és a flop és a magasabb határérték a turn és a folyó alatt), és a maximális összeg a bankban és az asztalon.

Például: Csatlakozzunk egy 20 / 40 játékhoz a Flop alatt. 200 USD van a bankban, és a kis vak pozícióban lévő játékos 20 USD fogadást tett. A következő játékosnak 20 USD-t kell fogadnia a híváshoz. A teljes 240 USD (200 (Pot) + 20 (1st játékos) tétje + 20 (az Ön hívása)). Ebben az esetben akár 240 dollárral is emelhető.

Például az 160 USD-t emeli. Most van 400USD a potban. A következő játékosnak legalább hívnia kell az 180 USD-t. Ez azt jelentené, hogy most az 580 USD az asztalon (200 (Pot) + 20 (1st játékos fogadás) + 180 (az Ön tétje és emelése) + 180 (következő játékos hívása). vagy magasabb, a mi példánkban 20 USD vagy 40 USD) és 580 USD.

Mint látható, a potméret exponenciálisan növekszik, és ennek következtében ez a fajta póker néha közelebb kerülhet a No Limit játékhoz, mint egy fix limit.

No Limit

Elég egyszerű, ahogy a neve is mutatja, a No Limit játékban a játékosok bármit fogadhatnak a kör és a zsetonok összege között. Az összes zsetonod fogadása, bármely pókerjátékban az "All In" -nek nevezik. Ez azért lehet, mert úgy dönt, hogy a zsetonjainak teljes összegével növeli, vagy azért, mert egyszerűen csak elfogyott a chipek az adott kéz során.
Megjegyzés: A zsetonok újraindítása a póker egy ideje alatt szigorúan tilos.
Ha a játékos egy kéz alatt kifogy a zsetonokból, de más játékosok továbbra is fogadnak, akkor a potot abban a pontban osztják meg, amikor a játékos az összes zsetonját fogadja. A többi játékos által végzett minden további fogadást egy külön „Side Pot” -on tartják. A Showdown-ban az eredeti játékos csak a Main Potért versenyez, amelyhez hozzájárult. A többi játékos versenyez a BOTH edényekért. Egy szárazföldi környezetben először az oldalsó pot nyertese kerül meghatározásra.

Előfordulhat, hogy több oldalsó edényt láthat. Ismét ugyanazok a szabályok érvényesek itt. Ismét a játékosok csak azért versenyeznek a potokért, amelyekhez hozzájárultak.

Omaha

Az Omaha egy Texas Hold'em variáció, amelyet szinte azonos módon játszottak le az egyetlen kivétellel - a játékos az 4 lyuk kártyákat osztja le, szemben a két helyett, mint a Texas Hold'emben.

Ne feledje, hogy nagyon fontos szem előtt tartani ezt a tényt, mint ahogyan nem, akkor valószínűleg baj van a kártyák mennyiségének meghatározásával. Nézd meg ezt az élénk példát:
A lyuk kártyái: 5h - 10s - Js - As.
A közösségi kártyák: 3d - 4d - 6c - 7c - Kh.

Lehet, hogy meglepődhet, de itt nem teszed a Flush-ot az Ace-val és az egyeneset az 3-4-5-6-7-el. Ebben a konkrét esetben az egyetlen legjobb kombináció, amellyel megtörténhet, az ace magas keze.

És itt a legjobb választ az Ön számára, miért lesz a következő: Az Omaha Hold'emben a kombináció csak két lyukkártyájából és három az 5-ből származik az asztalon.

OMAHA HI-LO

Ahhoz, hogy az Omaha High Lo nyertes kombinációja legyen, létre kell hoznia egy 5 kártyákból álló póker kombinációt, ahol a legmagasabb kártya nem lehet nagyobb, mint az 8. A lo kézi kombináció létrehozásához az Ace-t használhatjuk a legkisebb kártyaként (az Ace lehet a legmagasabb és leghitelesebb kártya, hogy segítsen a megfelelő kombinációk készítésében), a Straight és a Flush nem számít lo kombinációnak.

A fentiek szerint meglehetősen könnyű kitalálni, hogy az Omaha High Lo legjobb lapja az 5-4-3-2-Ace. És ismét tartsd szem előtt, hogy a Straight és a Flush nem számít ide. Vagy abban az esetben is, ha az összes 5 kártya ugyanazzal a ruhával (például minden szívvel) fog viselni, és ha a Flush nem számít, akkor igen, ez az ideális kombináció az Omaha High Lo számára. És emlékeznie kell arra is, hogy bármelyik pár itt magasnak számít. Tehát ebben az esetben az 2-2-4-5-A nem hoz létre „lo” kombinációt.

Amikor egyik játékos sem sikerült létrehozni egy lo-t, akkor a legmagasabb kézben lévő játékos nyer. Éppen ellenkezőleg, ha két játékos van, az egyik a legmagasabb kezével, a másik pedig a legszegényebb, a bankot osztja. Ritka esetekben a játékos, aki mindkét lehetséges kombinációval egy kézben van, mind a magas, mind a hátsó részt veszi fel. Ennek a játéknak a során egy játékosnak először el kell készítenie a magas kezét, és csak akkor (ha lehetséges) hozzon létre egy kezet. Ugyanez a szabály érvényes a showdownra is: a legmagasabb kéz nyertes az első.

Hogyan kell játszani az Omaha High Lo-ban?

Ahogy már említettük, a játék csaknem ugyanúgy játszódik le, mint a Texas Hold'em, az egyetlen két különbséggel: a játékosok kettő helyett 4 lyuk kártyákat osztanak meg, mint a Texas Hold'emben, és a második különbség az, hogy az egész a pot két részre van osztva - az egyik a magas kézre és a másik a Lo-ra. Minden játékosnak 5-kártya kombinációt kell létrehoznia a Magas kéz és a Lo kombináció számára a Lo számára. Az összes nyereményt megosztják. Abban az esetben, ha a játékosok egyike sem sikerült létrehozni egy lo hand kombinációt - a teljes potot a legmagasabb kezű játékos adja. Abban az esetben, ha az egyik játékos nyer mind a magas, mind a lo kezeket - elveszti az egész bankot.

Omaha High Lo stratégiák

A Texas Hold'em alternatívájaként minden játékosnak 4 lyukkártyát kell kezelnie. Emlékezzetek arra is, hogy ez a játék meglehetősen veszteséges lesz azoknak a játékosoknak, akik nem határoztak meg legalább egy alapvető stratégiát. Ez különösen akkor fontos, ha kevesebb játékos hajt le a játék első fordulójában. Meg fogod érteni, miért van ez a folyamat.

Omaha High Lo stratégia - Ne feledje, hogy az 2 + 3

A potenciális kombináció helyes értékeléséhez mindig szem előtt kell tartanod, hogy csak kettőed van a négy kártyádból, hogy az asztalon csak három 5 kártyából álló kombináció jöjjön létre. Ez a szabály nagyon fontos, hogy emlékezzünk a lehetséges erős kéz felismerésére. Másrészről, ha nem különös figyelmet fordít rá, a játék során a kezed magasabbnak tűnhet, mint amire számítottál. A legerősebb Lo-hand kombináció létrehozásához erősen ajánlott megérteni és emlékezni ezekre az 2 alapokra szabályok:
1. Kerülje a páros kártyákat a kombinációban
2. A legmagasabb egyedi kártya értéke nem haladhatja meg az 8 értéket

Omaha High Lo Stratégiai Nuts Lo

Először is adjuk meg a „Nuts lo” meghatározását. Ahhoz, hogy a Nuts-kéz legyen a legerősebb kombináció. Előfordulhat, hogy az új játékosok először nem határozzák meg azt, de ez elég egyszerű, és ami fontosabb, nagyon fontos tudni, hogy megnyerjük az Omaha High Lo-t. Itt van egy kis tipp, amire emlékezhetsz a kényelem érdekében: «Nuts Lo» az «2 + 3». Ez azt jelenti, hogy a négy kártyád közül kettő a gömbölyű (2) és az Ace - a Nuts Lo kombinációval rendelkezik.

Ugyanakkor meg kell figyelnie a közösséget (kártyatáblák, kártyák az asztalon), hiszen három 8-ból és loer-ből áll, és a párok nélküli kártyák hozzáadódnak a deuce-hoz és az ászhoz, és a lehető legegyszerűbb kombinációs jogot alkotják a kezedben. A Deuce és az 3 és az Ace az asztalon egy másik kedvező kikapcsolást hoz létre. Ahogy a játék során is, további két közösségi kártyát adnak hozzá, mint például az 8 vagy a lo, és pár pár pár nélküli lo kártyát - biztosan a Nuts lo. Ebben az esetben azt javasoljuk, hogy emelje fel a fogadásokat, mivel ebben a helyzetben van néhány meglehetősen nagy esélye, hogy legalább a Lo kézpotot vegye.

Omaha High Lo stratégiai diófúvók

Ahogyan már kitaláltad, a lehető legjobb Nuts Flush kombináció egy Flush. Minden játékosnak tudnia kell, hogyan lehet megkülönböztetni a Nuts Flush-t legalább azért, hogy nyilvánvalóan közelebb kerüljön a pothoz. Nézd meg ezt a példát:

A lapjaid: 2c - Ac
A közösségi kártyák: Dc - 9c - 7c.

Mivel az ellenfelek nagy része valószínűleg a Flush szívét fogja megtartani, nyugodt maradhat, amint tudod, hogy a lehető legmagasabb Flush - Nuts Flush. Az ilyen kombináció felismerése jelentősen javíthatja a játék helyzetét, és segít meghatározni a további fogadási kötetet.

Omaha High Lo stratégia Az esélyeid az ellenfeled esélyeivel szemben

Ideális esetben tudnod kell, hogyan definiálhatod az ellenfél legjobb lehetséges kombinációját, és ha az asztalon három azonos színű lap van. Fel kell ismernie, hogy ilyen helyzetben az ellenfelek legalább egyike elméletileg rendelkezhet Flush-tal. Ebben az esetben, ha 100% vagy, győződjön meg róla, hogy a kezed nem elég erős ahhoz, hogy legyőzze a Flush-ot - meg kell hajtania. Másrészt abban az esetben, ha az asztalon lévő közösségi kártyák egyenesen egyenesek, mint 3-4-6-8-9, akkor sokkal jobb lesz abban az esetben, ha legalább egyenes vagy egy olyan kéz, amely elég erős ahhoz, hogy megverje, ellenkezőleg - jobb lenne.

Az említett példában az 3-4-6-8-9 legalább 5 módja van, hogy az asztalon két lyukkártyával és 3 közösségi kártyával egyenesen formázzanak egyenesen:
• 2-3-4-5-6
• 3-4-5-6-7
• 4-5-6-7-8
• 5-6-7-8-9
• 6-7-8-9-10
Természetesen ezek a példák valahol a sci-fi és a tények között tűnhetnek, bár egyértelműen bizonyítják, hogy a játékosnak nagy figyelmet kell fordítania az ellenfelek lehetséges kártyáira.

Omaha High Lo High Hands stratégia

Mivel ez a játék nagyszámú nyerő kombinációt tartalmaz, készen áll arra, hogy a számuk komolyan meghaladja a Texas Hold'em lehetséges kombinációinak számát. Tehát győződjön meg róla, hogy megértjük, hogy a három fajta vagy egy pár nem olyan kombinációk, amelyek gyakran nyernek Omaha-ban.

Gyakori hibák Omaha-ban

Az egyik leggyakrabban előforduló első hibája az, hogy a kezdőlapok értékének meghatározásával a lyukkártyák fogadása után elrontják őket. Ez azért történik, mert a legtöbbjük felfedezte a pókervilágot a Texas Hold'em játék közben, és így túlbecsülik a magas lapjaikat az Omaha póker játék közben.

Például egy pár ász egy nagyon erős kombinációnak tűnt volna a PF (preflop) számára, míg gyakran úgy tűnik, hogy nem a nyertes, ha a flop nem mutatja a harmadik ászot.

Egy másik élénk új játékos hibája az ügylet után egy magas párok ellen irányíthatatlan emelés. Az ilyen nyilvánvaló felvetéseket általában a tapasztalt játékosok könnyen előre megjósolják, akik hajlamosak a párok és a felemelések között párhuzamokat rajzolni, miközben várják a flopban lévő erős kártyát.

Egy másik nyilvánvaló hiba az, hogy a szakképzett önbizalmas kísérletek blöffölni. Továbbá ez az egyik olyan hiba, amely tiszta katasztrófává válhat, amikor a játékosok többsége felfedi ezt a blöfföt azáltal, hogy az előző tétek és az emelések között hasonlítja össze az analógiát, és így a blöf csak nem lesz ésszerű. Tehát itt van egy kis tipp az új Omaha pókerjátékosok számára: tartsd tisztességes nevedet, és próbáld meg elkerülni a blöffölést, amíg eléggé nem érzed magad a meghatározott stratégiádhoz.

A Texas Hold'emről Omaha-ra váltáskor néhány új játékos nyilvánvalóan a hagyományos Hold'em és az Omaha High-Lo fazék szokásos kötetének párhuzamosságát fogja észlelni.

Míg a játékosok többsége csak a flop után hajtott végre, amikor Texas Hold'emben játszott, az Omaha-játékosok, akik 4 lyuk kártyákkal rendelkeznek, nagy valószínűséggel együtt valószínűleg nem fogják összecsukni a kártyáikat az első üzlet után.

Egy másik gyakori hiba az új játékosok számára, hogy a flop után nem összecsukják kártyáikat Nuts (a lehető legmagasabb kéz). Például megtörtént, hogy a flop után Nuts-ot kaptunk, mondjuk, hogy egyenesen Ace-val volt. Szóval mi történik ezután? A játékosok addig emelnek, amíg meg nem döntést hoz. És amikor a játékosok nyilvánvalóvá teszik a tétet, és nem várnak egy Flush-t, akkor a legjobb döntésed lesz a kártyád összecsukása és a jobb pillanat kiválasztása.

Mi a pot limit?

A Pot limit egyfajta Omaha póker, amelyet PL néven is ismertek. Ez azt jelenti, hogy az ilyen játék során elkövetett fogadások vagy emelések a potban lévő összegnek felelnek meg. Más szóval, a pot mennyisége a licitkör során limitként fog működni. Az első licitkörben a maximális tétnek meg kell egyeznie a kis és nagy vakok összegével. Például az 10 XUMX fogadási limit játékban az első tét nem haladhatja meg a Nagy és a Kis vakok összegét, az aktuális példa szerint a tét nem haladhatja meg az 20 értéket. Így a következő játékos az 30 összegét illeti, vagy akár 30-ig emelheti.

OFC ananász

Ananász nyitott arcú kínai póker - egyfajta kínai póker, amelyben a második fordulóban a játékosok három lapot kapnak lefelé, amelyek közül az egyiket hajtogatni kell. A végén ellenfelek csak két lapot látnak, a harmadik pedig nem nyilvános.

A játékot az 52 kártyák szabványos paklijával (2-tól Ace-ig, nem viccelőkkel) játsszák. A ruhák egyenlőek. Az ananász - 3 játékosok maximális száma.

Így a játék 5 fordulókban történik: 5 + 2 + 2 + 2 + 2

A fantázia esetén a játékos 14 kártyákat kap, amelyekből 13-ot kell használni, és az 1-ot el kell dobni.

A játékok célja az, hogy a legerősebb kombinációt nyerje az ellenfeleket, és több pontot gyűjtsön össze. A játékos, akinek a legtöbb pontja van a kör végén, nyer.

Kézi fordulás

A játék az 52 kártyákkal játszható. Nincsenek közösségi kártyák vagy fogadási körök.

Kártyák kezelése a kezében.

A kártyákat felváltva osztják meg az 5 utcákon.

- 1st utca - az 5 kártyákat osztják meg.
A játékosnak el kell helyeznie az összes 5 kártyát a dobozokban

- 2nd utca - az 3 kártyákat osztják meg.
Az 2-től kezdvend az utcai játékosnak el kell helyeznie az 2 kártyákat a dobozokba, és el kell dobnia az 1 kártyát.

- 3rd utca - az 3 kártyákat osztják meg.

- 4th utca - az 3 kártyákat osztják meg.

- 5th utca - az 3 kártyákat osztják meg.

Dobozok

A játékosnak minden kártyát három dobozban kell elhelyeznie:

- Első - felső doboz 3 kártyákkal (a leggyengébb)
Lehetséges kombinációk: három fajta, egy pár, magas kártya stb. Az erősebb kombinációk esetében legalább 4 kártyákat kell használni.

- Középső középső doboz 5 kártyákkal (átlagos)

- Vissza - az alsó doboz 5 kártyákkal (a legerősebb)

A dobozok szabálya: az elülső doboz nem tudja megverni a középső dobozt, a középső doboz nem verheti vissza a dobozt. A kombinációkat rangsorolás szerint kell alulról növekvő sorrendben rendezni. Egyenlő kombinációk megengedettek. Ha ezt a szabályt nem tartják tiszteletben, akkor a kéz hibásnak minősül, és a játékos nem kap semmilyen pontot.

A játék kezdetének megerősítése

Ha az asztalnál legalább 2 játékos van, minden játékosnak meg kell erősítenie, hogy készen áll a játékra. A játék nem indul el, amíg az összes játékos nem erősíti meg. A megerősítéshez a játékosoknak ki kell választaniuk a lejátszást egy felugró ablakban.

Játék folyamat.

Az első utcán a kéz kezdetét követően a kereskedőtől balra lévő játékos az 5 kártyákat osztja meg. Minden játékos láthatja ezeket a kártyákat.

A játékosnak minden 5 kártyát három dobozba kell helyeznie. A játékokat teljesen nyitva tartják. A játékosoknak nincsenek nyilvánosságra nem hozott lapjai. Minden kártya dobozban van elhelyezve, amelynek tartalma minden résztvevő rendelkezésére áll. A játékosok kártyákat helyeznek el egyenként. Az első utcán történő megjelenítés folyamata látható minden játékos számára.

Mozgás vége az 1-onst Utca

Miután a játékos minden kártyát lefektetett, a „Kész” gomb elérhető. A forduló végéig a játékos eltolhatja bármelyik kártyáját.

A mozgás befejezése után a következő játékos 5 kártyákat oszt meg, és így tovább, amíg az első utca nem fejeződik be.

A mozgás vége a fennmaradó utcákon.

A második utcától kezdve és mindaddig, amíg az összes játékosnak nincs 13 kártyája, a játékosok három arccal lefelé lapot kapnak, és kettőt a dobozokba helyeznek. Az „eldobás” gomb megnyomásával eldobja a kioldó kártyát. A harmadik kártyát eldobva két másik kinyílik. A játékos nem tudja mozgatni az előző utcákon elhelyezett kártyákat.

Idő fordulva.

Minden játékosnak ugyanolyan ideje van, hogy minden utcán - 2 percben - kártyákat helyezzen el. Az első utcától kezdődően visszaszámlálás történik. A második utcai játékosnál kevesebb idő van, mint az elsőnél, stb. Ha a játékos későn van, további időpénzt kap - 3 perc. Ha a játékos minden alkalommal használja, de még mindig van kártyája, akkor automatikusan elhelyezik őket.

Ha a játékos későn van, a kártyája automatikusan el van látva:

- A kártyákat a beérkezett sorrendben helyezik el, először az alsó sorban, azt követően a középső és a felső oldalon.

- A második utcától kezdődően az első két fogadott kártyát helyezik el, a harmadik pedig eldobja.

Ha egy játékosnak megszakad a szervere, akkor a „Time Bank” is elindul - 3 perc. Ha az összes „Time Bank” játékos végén nem sikerül kapcsolatot létesítenie a szerverrel, akkor az aktuálisan automatikusan megtörténik és megszámlálásra kerül, a játékos átkerül a „Sit out” -ra, és nem folytatja a játékot, kivéve a játékot esetekben, amikor az ellenfélnek joga van „Fantázia” kezelésére. A kínai póker szabályai szerint a „Fantasy” az aktív kéz folytatása, ezért fog játszani, és csak miután a játékos a „Sit out” -ra kerül. Az idő bank újraindul, miután a játékos egy másik asztalra lép.

Pontozás és bónuszok.

A kéz végén a pontszámokat összegezzük. A pontokat az egyes játékosok páros összehasonlításával ítélik oda. Minden párban a megfelelő kombinációkat hasonlítjuk össze: a legmagasabb a legmagasabb, az átlag átlag és a legalacsonyabb a legalacsonyabb.

A kezek bármelyikére való felhívás esetén (például mindkét játékos egyenlően villog az alsó sorban) egyik játékos sem kap pontot ebből a kézből.

Pontozási szabályok.

A pontozásnak két módja van:

- 2-4 módszer
Minden játékos nyert 1 pontot kap.
Emellett a játékos 1 pontot kap, ha három kézből vagy három kézből 2-ot nyer.
Húzás esetén egyik játékos sem kapja meg a pontokat. De ha a játékos két másik kezével nyer, három pontot kap - egy-egy nyert és egy kézért, és egy további.

- 1-6 módszer
Minden játékos nyert 1 pontot kap.
Továbbá a játékos 3 pontot kap, ha mindhárom kéz nyer.

Szabálytalanság
ha a kézi játékos vége után az összeütközés az erejük szerinti sorrendben történik, akkor a kéz a tönkremenetelnek tekinthető. Ebben az esetben minden kombinációját tekintjük elveszett másoknak, és nem kap semmilyen pontot, de minden játékosnak bírságot fizet az 6 pontok és a bónuszpontok összegével.

Ha két vagy több játékos „rossz”, akkor a kezüket megkapják 0 összehasonlító szakaszban.

Jogdíj

A nyereménypontok mellett a játékosok díjakat kapnak a kombinációkért, függetlenül a terjesztés eredményétől.

A szabálytalanságok nem kapnak jogdíjat.

Más játékok

7-Card Stud

Az 7-Card Stud az egyik klasszikus pókerfajta, bár abban az esetben, ha biztos benne, hogy a hagyományos Texas Hold'em nem jelent kihívást az Ön számára, biztosan meg kell próbálnia az 7 Card Stud-t. Ez a játék az 5-kártyák legjobb kombinációját jelenti a 7 kártyákból. Az 7 Card Stud alapelve az, hogy emlékezzen az összes megosztott kártyára, és teljes mértékben tisztában legyen a kezdeti kézpotenciáljával. Annak ellenére, hogy az 7 Card Stud sokféleképpen hasonlít a klasszikus pókerjátékokhoz hasonlóan, a nyertes kombinációk hasonlósága miatt, bár számos különböző sajátossága van, amelyekre érdemes figyelni.

Stakes

Az 7 Card Stud egyik kulcsfontosságú különbsége, hogy nem használunk vakokat a fogadási kör vagy az egész játék elindításához. Itt minden játékosnak ugyanolyan összegű fogadásokat kell tennie a beállított táblázathatároktól függően.

Minden játékosnak kényszerítő tétet kell tennie, amelyet Ante-nek is neveznek. Az ilyen jellegű kötelező tétek mennyisége a táblázati korlátoktól függ, általában a minimálisan szükséges tét 10-25% -ától függ. A leggyakrabban előforduló esetekben az 7 Card Stud-ot a rögzített tétes korlátokkal játszották le.

Kezdő kéz

A legfontosabb dolog itt az, hogy a beteg maradjon, mivel azok az igazán erős kezdő kezek, amelyek garantálják az azonnali győzelmet, ritkán fordulhatnak elő. Éppen ezért, mielőtt a flop után azonnal összecsuknád a kártyáidat, szűk vizsgálatot kell végezni, és az összes lehetséges változat mélyreható elemzését végezni az osztott kártyákkal.

A stratégia

Mivel a gyakorlat bármely más pókerjátékkal megmutathatja, nincs semmi hatékonyabb és érdemesebb, mint a gyakorlatban és a mély tudatos megközelítés. Ezért nem vagyunk itt, hogy a hagyományos vagy általánosan elfogadott különleges mágikus rendszeren maradjunk, ami segít a győzelemben. Itt meg kell ismernünk, hogy a játék eredménye, valamint a személyes sikere csak attól függ, hogy képes-e olvasni az ellenfeled. Az utóbbi időben részletesebben foglalkozunk ezzel a kérdéssel.

A fő szabályok

A legtöbb pókerjátékkal ellentétben itt nem lesz közös lap. Minden játékos itt az 7 kártyákat osztja meg. Minden játékos, aki sikerült elérni a végső fordulót, a 5 kártyák közül a legjobb 7-kártyák kombinációját készíti el a kezében. A szokásos módon ezt a játékot egy szabványos 52 kártya fedélzeten játszik le. Nevezetesen a kártyák száma határozza meg, hogy hány embert játszhat le egyetlen játékfolyamatban. A Seven Card Stud versenyzőinek száma két és maximum nyolc között változik. És most figyeljük meg a teljes játékfolyamatot a megfelelő sorrendben. A Texas Hold'em és az Omaha pókerrel szemben a Seven-card stud csak fogadási limitekkel játszható. A Seven-card stud-ban nem talál semmilyen Pot Limit vagy No Limit típusú játékot. Az aktuális cikkben az alábbi példát fogjuk megvizsgálni: 7-Card Stud fix korlátú 10 20.

A játék elindul

Mielőtt a kereskedő az első lapokat a bal oldali óramutató járásával megegyezően kezdte, a játékosok kötelesek egy kötelező tétet készíteni, amit az Ante-nek is neveznek. Az Ante mennyisége általában a minimális táblázathatár 1NUMX-je. Az Ante ugyanazt a szerepet játszik itt, mint a hagyományos Texas Hold'emben lévő vakok - elkezdjük betölteni a bankot.

Harmadik utca

Tehát az első foglalkozás a következő: mindegyik játékosnak két leosztott lapja van. Miután a kereskedő két leosztást adott le minden játékosnak, még egy kártyát ajánl, de ezúttal felfelé. Minden lap, amit felfelé néz, az asztalon marad. Tehát most minden játékosnak egy felfelé és három arccal lefelé lapja van. Az első licitkör a „Harmadik utca” nevet kapja, és a játékos a legmagasabb lapot rangsor és öltöny szerint mutatja be.

A legjobban az öltönyök a következők: Spades, Hearts, Diamonds és Clubs.

A legalacsonyabb kártyával rendelkező játékosnak meg kell tennie a "Bring In" tétet. Ezt a tétet általában a táblázat határozza meg. Példánk után 10 20 korlátokkal itt az Ante egyenlő lesz az 2 értékkel. A bejövő fogadás után a következő játékos, aki a játékos a bal oldali fogadást fogadta el, és lehetősége van arra, hogy a szokásos módon összecsukja, hívja vagy emelje a tétet. A játék első fordulójában az emelés mértéke nem haladhatja meg az 10 értéket (a táblázat alsó határa). Minden forduló csak egy fogadást tesz lehetővé minden játékos és három emelés esetén, így az adott esetben a maximális tét 40.

Negyedik utca

Miután az összes játékos fogadta a tétet, a kereskedő egy másik, a „Fourth Street” -nek nevezett arclapot ajánl fel. Az osztott kártyákon egy másik fogadási kör kezdődik, amikor a játékos a legmagasabb lapot mutatja. A játék első fordulójában az emelés mértéke nem haladhatja meg az 10 értéket (a táblázat alsó határa). Egy játékos, aki egy párot mutat, fogadhat 20-ot (a magas táblázathatár). Miután ezt követően a játékosok a legjobb lapokat mutató játékosoktól balról indulnak, dönteniük kell.

Ötödik utca

A második fogadási kör után a következő következő lap is felfelé néz, és az „Ötödik utca”. Tehát addig a pillanatig minden játékosnak van 5 kártyája: 3 felfelé lapok és 2 lyukak. Az első tét összege ebben a körben az 20. A következő fogadási kör ismét a legmagasabb kéz mutatóval kezdődik.

Hatodik utca

Tehát a harmadik licitkör véget ért, és a kereskedő az utolsó arccal felfelé irányuló kártyát minden játékosnak végzi, és ezt a fordulót a „hatodik utcának” nevezik. Ismét a fogadási kör kezdődik, amikor a játékos a legmagasabb látható lapokat mutatja, és a fogadások volumene meghaladja a felső határértéket.

Hetedik utca

És a fogadási kör után az osztó az utolsó kártyát minden játékosnak rendezi, és ezt a kártyát lefelé osztják. A pókerközösségben a Seven Card Stud utolsó kártyáját gyakran „lefelé és piszkosnak” nevezik. Ezt a kártyát követi az utolsó licitkör, és a szükséges tét összege stabil.

a leszámolás

Most minden játékos öt lapját használja öt végső lapjának elkészítéséhez. Eldöntve, hogy melyik kombináció jobb, minden játékos felfedi kártyáit, és ezek közül a legjobb kombinációk nyerik a potot.

Razz

A Razz az 7 Card Stud egyik változata, ahol a legjobb alacsony kéz nyeri a potot. A játékot két-nyolc játékos játszhatja le. Játszik 52 kártyával, amely nem vicceket tartalmaz. Minden játékosnak összesen hét lapja van, de a nyertes meghatározásához csak a legjobb ötlapos alacsony leosztást használják. Ellentétben az 7 Card Stud Hi / Lo-val, a Razz-ban nincs „nyolc vagy jobb” követelmény a poton.

Ne feledje, hogy (ellentétben a Seven Card Stud Hi / Lo és Omaha Hi / Lo), nincs "minősítő", a legjobb alacsony kéz nyeri az egész bankot.

32 kártya-rajzolás

Ez a játék különösen izgalmas, mert az 2-től az 6-ig terjedő összes alacsonyabb lapot eltávolítják a fedélzetről, így sok magas lapot kapsz, és könnyebb háromféle vagy teljes házat kapni. Tartsd szem előtt, amikor játszol - a kezed nagyszerű lehet, de az ellenfelek kezei is!

  • Ezt a játékot az 2-nel játszják le az 5 játékosoknak.
  • 3 vakok - kicsi, nagy, és több, ha több mint 3 játékos (2-3 játékosok csak kis és nagy vakokhoz fordulnak).
  • Kártyák cseréjekor az első játékos a kereskedő után kezdődik (mint az 5 kártya rajzolásánál), de a második fordulóban az akció a túlfekete után kezdődik (nem a kereskedő után). A heads-up helyzetben (csak 2 játékosok) a cselekvés a kisvakkal kezdődik.
  • A játékos legfeljebb 4 kártyákat dobhat ki.
  • Az emelés határideje 10 másodperc, amely után csak ellenőrizheti, hívhatja vagy hajtogathatja.
  • Csíkos fedélzet: eltávolítják az 2-6 rangú kártyákat, függetlenül attól, hogy hány játékos van a játékban.
  • Az ászok magasak vagy alacsonyak lehetnek, így egyenes A-7-8-9-10 vagy 10-JQKA lehet.
  • A Password funkció lehetővé teszi, hogy a játékosok megoszthassák a bankot (csak 2nd fogadási kör).
  • A nyakkendőket öltöny megszakíthatja.
  • Az 32-Card Draw pókerben a kézi rangsorok eltérőek.

Badugit

A póker viszonylag új variációja, amely egyesíti a játék jellemzőit Texas Hold'em, Draw Poker és Razz.

Minden játékosnak négy lapja van, és a legalacsonyabb kéz nyer - négy különböző rangú és öltönyös lap. A játék legfeljebb hat játékos játszható le, és 52 kártyával játszható. Az ász mindig az alacsony kártya.

Az üzlet kezdete hasonló a Texas Hold'emhez - két játékos a kereskedő bal oldalához egy kis és nagy vakot küldött. Ezután a játékosok négy lapot osztanak meg, és a nagy vak bal oldalán lévő játékos elkezdi az első licitköröket.

A játék négy fogadási körből áll. Mindhárom rajzkör során a játékosok négyből négy kártyát vehetnek át a kezükből. A negyedik licitkör után a fennmaradó a játékosok felfedik az asztalukra az óramutató járásával megegyező irányban mozgó kártyáikat. A legjobb kezével rendelkező játékos megnyeri a potot.

Kézbesítés (csökkenő)

  • A Badugi az a kéz, amelynek négy különböző rangú és öltönyös lapja van, melyek közül a legjobb az 4-3-2-А.
  • Háromlapos kéz - három páratlan, különböző öltönyből álló kártya.
  • Kétlapos kéz - két páratlan kártyával, különböző öltönyökkel.
  • Egylapos kéz - az alacsony kártya nyer.

A legrosszabb kéz Badugiban К-К-К-К.

Texas 6 +

Mindenkinek feldühödött az új játék, amely megérkezett a Macau-asztalokba, ahol Ivey és Dwan játszott, a Six Plus Hold'em. Első pillantásra nagyon izgalmas és vonzó játék az új játékosoknak! Ez lehet az új Chris Moneymaker az online játékhoz való szórakoztató játékosok vonzása szempontjából, és a jó dolog az, hogy ha jól tudod játszani a Texas Hold'em játékot, akkor könnyedén átállsz az új játékmódba.

A Texas 6 Plus fő különbsége a kártyák száma (36 helyett 52) és a kombinációk erőssége:

A Texas 6 + -ot két játékossal lehet játszani, legfeljebb tíz játékos. Az 36 kártyával (6-tól Ace-ig) játszott, vicc nélkül. Minden játékos két lapot kap, arccal lefelé. Ezeket a kártyákat lyukaknak nevezik. Ezután az osztó öt közös lapot kinyomtat. A játékosok öt kombinációt használhatnak. A legjobb ötlapos kombináció megnyerte a potot.

Játssz mosthttps://pokerdom.com/

Aktív bónuszok

Teljes: 4
soupWizardApi.init ('p21661p3144303pb6f5', 'p'); Bónusz 1000R új játékosoknak a Pokerdom-on ... 👁️ tovább ››

📁 Kategória:

Létrehozott:

Lejár:

📁 Kategória:

Létrehozott:

Lejár:

📁 Kategória:

Létrehozott:

Lejár:

Nem megbízható bónuszok

Teljes: 0

Sajnálom, nincs bónusz kaszinó