Túl sok filmkövetés és remake van

0 Comments

Az utóbbi időben úgy tűnt, úgy tűnik, mintha minden más új filmkiadás egy folytatás, remake, retake vagy spin-off. Ez az életkorra vonatkozó tudás? Vagy valódi új jelenség, amely a radar alatt maradva nagyrészt felkelt minket? Nézzük meg a bizonyítékokat:

Az archívumokba való belépés

Visszatekintve a múltra, elmondjuk, hogy a hátsó katalógus újraindítása nem mindig volt az alapértelmezett mód. Például az 1985-ban az 10 legnépszerűbb filmkiadásai közül csak az egyik („Mad Max Beyond Thunderdome”) folytatódik vagy remake. Az 1995 évhez képest gyorsan továbbléphetünk, és az azonos „top 10” kategóriából semmi sem volt más, mint az eredeti, új kiadások. A dolgok azonban a századfordulón kezdtek megváltozni. Az 2005-ban a Top Ten listán („The 40 Year Old Virgin”) csak egy film volt egyáltalán nem egy már létező film, irodalmi mű, grafikus regény vagy képregényhős.

És csak egy rövid pillantás az 2019 tervezett új kiadásaira megerősíti, hogy a legnagyobb filmek közül néhány az újdonságok az idősebb franchise-ok és filmek esetében:

Jan-March: „The Lego Movie 2”, „Marvel kapitány”, „Dumbo”

Április - június: “Pokol fajzat"," Avengers: Endgame "," Pikachu nyomozó "," Aladdin "," Godzilla: Szörnyek királya "," Férfiak fekete nemzetközi "," Toy Story 4 "

Július - szeptember: „Pókember: távol az otthonról”, „Az oroszlánkirály”, „Ez: második fejezet”, „A dühös madarak Film"

Október - december: "Charlie angyalai", "Sonic the Hedgehog", "Frozen 2", "Star Was: Episode 9".

Lusta trend?

Akárcsak a film szerelmesei, úgy tűnik, hogy a TV-rajongók ugyanazt a szórakoztató média-trendet szenvednek, hogy minden leírást újra megújítsanak. A Hollywood túlzott mértékű támaszkodása a megismételt és megbízható kritériumok átcsomagolására jól ismert és nagyon kritizált. Tehát nem szokatlan, hogy hangosan és hosszú időn keresztül hallják a rajongókat az ilyen észlelt hiányosságokról: a "szörnyű remake", a "klasszikus filmek megsemmisítése", "a film tiszteletlen az eredeti verzió felé" és így tovább.

Ugyanakkor arra is rámutatunk, hogy a panaszosok többsége még mindig készen áll a mozijegyek és a DVD-k megvásárlására, vagy a streaming opciók megválasztására, hogy meg lehessen tekinteni a filmben rejlő legutóbbi verziót. De ahhoz, hogy a filmkészítők megváltoztassák útjukat, nem lenne jobb stratégia a filmes rajongók számára, hogy ne költenek pénzüket? Végtére is, miközben az emberek folyamatosan vásárolják a termékeket, nehezen lehet hibáztatni a filmipart egyedül azért, hogy végtelen folytatásokat folytasson és folytassa ezeket a népszerű címeket a gyártósorról.

A folytatás mindig is az internetes kaszinó világában volt. Biztosan észrevetted, hogy a nyerőgépeink közül néhány a folytatás, például a népszerű Thunderstruck II. És bár a közönség nagyon sok film- és játék folytatást szeret, azt is érdemes megkérdezni, hogy valóban van-e olyan dolog, mint „túl sok folytatás”?

Éppen ezért érdekes megvizsgálni, hogy miért ragaszkodnak a nagy filmgyártók ehhez a „rebranding” modellhez, ezért érdemes megnézni, hogy mi mindannyian készek vagyunk arra, hogy végtelen remake-ekkel és folytatókkal dolgozzunk olyan kevés munkával, amely valami újat és eredetit kínál.

Mi motiválja a filmipar viselkedését?

Először is fontos elismerni, hogy a filmtársaságok olyanok, mint bármely más vállalkozás, és a túlélés érdekében nyereséget kell vállalniuk. És sok szakértő úgy véli, hogy a filmgyártók kísértése, hogy ilyen módon viselkedjen, részben az, hogy ahelyett, hogy több millió dollárt kockáztatnának az eredeti produkciókra, ez egy viszonylag kockázatos stratégia, hogy újra megvizsgálja azokat a munkákat, amelyek a múltbeli sikert élvezték. Ráadásul a filmgyártók régóta megértették, hogy a szellemi tulajdonhoz fűződő jogok (IP) a régi anyagok nagy áruházához tartoznak. Az IP lehet szkriptek, történetek, karakterek, franchise-ok és még sok más, ami egy kicsit gondolat szerint sokszor áthangolható.

Az az érzés, hogy a közönség már tudatában van ezeknek a márkáknak, és ismeri a történeteket és a karaktereket, így valami, ami egy generációval meggyőzőnek bizonyult, újra működhet, ha megnyugtatóan ismerős. Egyértelmű, hogy az egyik (régebbi) generáció jóváhagyása a fiatalabb filmesek motivációjává is válhat - különösen, ha az iparág eléggé okos ahhoz, hogy a modernizációs technológiák hatását fejtse ki. Mintha a régi „Lion King” film nosztalgikus tényezője önmagában nem lenne elég, olyan értelemben, hogy valóban hiteles, a mai gyerekek kétségbeesetten szükségük van mindenre, amit az 3D-ben nyújtanak.

Az alkatrészek átalakítása

A megszokott ismereteken túlmenően nincs szükség arra, hogy az újraindított IP-t kritikusan elismert és / vagy pénzügyileg sikeres box-találatként alakítsák át. Csak adjunk hozzá néhány nagyszerű csillagot, egy új szöget a munkára, vagy talán csak a műfaj szórakoztató ünnepségét. A nosztalgia gyakran az elsődleges összetevőnek tűnik. Tehát a filmekkel és a főszereplésű TV-vel, mindannyian sok nyilvános zajt adhatunk ugyanazon régi menükkel kapcsolatban, de a közönség értékelései igazi történetet mondanak: zárt ajtók mögött többnyire nagyon kényelmesek vagyunk azzal, amit tudunk.

Fontos azt is mondani, hogy nem minden reprise egy kereskedelmi siker, így a munkát még mindig jól kell elvégezni. Az iparágban a kritikus „második hétvégéről” beszélnek, ami azt jelenti, hogy egy nagy hirdetési költségvetés sikeres nyitási hétvégét vásárolhat, de a második hétvégét nem lehet „megvásárolni” - az igazi üzlet!

Jackpot City online kaszinó bónuszkódok >>

Jackpot City Casino Online. Csatlakozz most!
Forrás: jackpotcitycasino.com
Túl sok filmkövetés és remake van Frissítve: Június 18, 2019 Szerző: Damon
Share kaszinó bónusz: