Mi az eSports?

0 Comments

Ha lelkes kaszinójáték rajongó, akkor valószínűleg felismerte az eSport vagy az eSport fogadás kifejezést. Noha a legtöbb embernek homályos elképzelése van arról, hogy mi lehet az eSport, az általános egyetértés abban áll, hogy „videojátékok” és bizonyos értelemben ez az általánosítás helyes. Az eSport kifejezés egyszerűen az elektronikus sport rövidítése.

Tehát igen, ami a számítógépes játékok versenyszempontja. Tehát csak úgy labdarúgás a csapatok más csapatokat játszanak egy bajnokságban vagy versenyben, vagy pókerezni ellenfelek ellen, az eSports csapatok szembenéznek más csapatokkal egy online nemzetközi arénában.

Nagyszabású eSports versenyre kerül sor egy nagy arénában, amely elég nagy tömeget vonz. A közismert játékosokkal zajló nagyobb versenyeknek elkötelezett követői vannak, akik online hangolódnak és figyelik az akciót, amint az kibontakozik. És csakúgy, mint a profi sport, a versenytársak valóban fizetnek a versenyért. Az eSports versenyen a különböző csapatok különböző játékkategóriákban versenyeznek a nagy képernyőn vagy az interneten néző nézőkkel. A négy fő kategória a következőket tartalmazza:

Az eSport eredete

Tehát hogyan jött létre az eSport? A versenyképes játék fogalma ma már a videojátékok születése óta létezik. Még a legkorábbi ügyességi játékok is okozták a heves versenyt. Nem sokkal azelőtt, hogy a barátok és a testvérek kihívták egymást, hogy a lehető legjobb pontszámot szerezzék. A szervezett versenyekre való természetes áttérés valóban elkerülhetetlen volt. Az Atari tartotta az első hivatalos videojátékversenyt az 1980-ben. Nem meglepő, hogy ez a Space Invaders A verseny és ez több, mint 10 000 résztvevőt vonzott.

Az 1990 korai szakaszában az ügyességi játékok és a személyes játékkonzolok hétköznapiak lettek. Széles hálót öntöttek, és a játékosok új generációja vigyázott kezét a joystickra. Az olyan cégek, mint a Blockbuster és a Nintendo, elkezdték szponzorálni a világbajnokság versenyét. Abban az időben volt korhatár a gyermekek és a tinédzserek számára. Ma ez a megkülönböztetés megszűnt, mivel az összes résztvevő egyetlen zárójelben versenyez. Ha valaha átadott egy 12-éves okostelefonot, akkor jó ötleted lesz arra, hogy miért vannak mindenki egyenlő feltételekkel.

A szokásos sportokkal ellentétben, ahol a fizikai erő, a sebesség és a testi test kulcsfontosságú tényezőket jelent az atléta számára, az e-sporthoz mentális erőre, kéz-szem koordinációra és acélhólyagra van szükség. Az 1990 közepén a számítógépes technológia fejlődése és a gyorsabb internetes sebesség vezetett a PC-játékok növekedéséhez. Ez viszont valódi eSport-versenyek kialakulásához vezetett. Az első eSport-esemény 1997-ben került megrendezésre a Red Annihilation versenyen, a „Quake”, az első személyes lövöldözős játék számára. Az 2000 résztvevői körében vonzódott a győztes egy Ferrarival, amelyet korábban a Quake vezető fejlesztője, John Carmack birtokolt.

Globális uralom

Néhány héttel a verseny befejezése után megalakult a Cyber-Athlete Professional League (CPL). Néhány hónappal később megtartotta első versenyét, és egy éven belül 15,000 dollárt ajánlott fel nyereményként. A CPL mindössze az azonos időben alapított kiemelkedő ligák egyike lett. Az eSport csak az 2000-eknél kezdte meg a sajátját. Az 2000 évben elindultak az Elektronikus Sport Világkupája és a Kiber Világjátékok. Később mindkettő jelentős nemzetközi versenyekké vált, amelyeket minden évben megrendeznek.

Az 2002-ben elindult a Major League Gaming (MGL), amely az eSport bajnokság legnagyobb és legsikeresebbé vált. Az MGL számos játékot és több műfajt kínál, az RTS-től a lövöldözős játékig. Kínálnak továbbá az ipar legkifinomultabb díjait is. Az 2013-ben a téli bajnokság nyereményként osztotta ki az 70 000 dollárt. A Major League Gaming az 2006-ben címsort tett, amikor megtartotta az északon televíziós első eSports bajnokságot. Amerika.

Főbb eSport-versenyek

Manapság a legtöbb eSports bajnokságot online tekintik meg. Az 2012-ben a tavaszi eSport bajnokság összesen 4 millió nézetet vonzott le, és az NBA All-Star játékot legyőzte a számok szempontjából. Az 2015 szerint a nézők száma növekedett. Az 2015 League of Legends világbajnokság döntője több mint 35 millió nézőt vonzott világszerte. Az elmúlt években hirtelen növekedett az eSports versenyek száma.

Az egyik fő verseny a Dreamhack, egy svéd számítógépes fesztivál, amely a világ minden tájáról vonzza a látogatókat. Létezik még a dél-koreai Globális StarCraft II bajnokság (GSL), amely az 2010 óta minden évben megduplázza nézőit. Ha a tendencia folytatódik, az 100 végére példátlan 2017 milliót fog elérni. A technológia gyors fejlődésével nem lehet megmondani, hogy az eSport hol megy tovább.

A szerencsejáték-ipar szintén felugrott a szalagkocsion, eSports fogadásokat kínálva. Itt fogadók fogadásokat tehetnek arra vonatkozóan, hogy melyik játékos vagy csapat nyer egy adott mérkőzést vagy versenyt. Bármi legyen is az eSport iránti érzése, úgy tűnik, hogy itt marad a professzionális online játék.

Spin Palace Nincs betéti kaszinó bónusz >>


Forrás: spinpalace.com
Mi az eSports? Frissítve: Június 18, 2019 Szerző: Damon
Share kaszinó bónusz: